parcham جهش تولید با مشارکت مردم
سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات این وزارتخانه به پرسش‌های مردم در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی و دارویی پاسخ می‌دهد.

این خط پاسخگویی تلفنی ۹ بخش مختلف دارد که به صورت ۲۴ ساعته و در مواردی تا ساعت ۱۲ شب پاسخگوست. بعد از تماس با شماره ۱۹۰ سامانه ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت پیامی برای راهنمایی فرد تماس گیرنده اعلام می‌شود که شماره‌های داخلی را معرفی می‌کند.
1- بخش اورژانس ۱۱۵ و آمبولانس خصوصی عدد یک
2- بهداشت و کووید عدد ۲
3- دارویی داخلی ۳
4- مراکز درمانی عدد ۴
5- شکایت از هزینه‌های درمانی عدد ۵ 
6- انتقاد و پیشنهاد درباره اجرای طرح جوانی جمعیت عدد ۶
7- انتقادها و پیشنهادهای کادر درمان عدد ۷
8-طرح شکایت و پیشنهاد درباره وام بانک جهانی عدد ۸ 
9-انتقاد و پیشنهاد درباره عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی داخلی ۹
 تعیین شده است.

 

 
  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید