نام و نام خانوادگی: مریم شاکری مطلق
رشته و تحصیلات: حسابداری/ لیسانس
پست سازمانی: مسئول کارگزینی
سابقه کار: 12 سال
شماره تماس: 05832276001 داخلی 111
شرح وظایف:
-سیاســت گذاری در زمینه اجرای برنامه های مربوطه به نظامهای استخدامی، برنامه ریزی، آموزش و بهسازی منابع انسانی و بهبود وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان.
-برنامه ریزی برای تأمین و توزیع مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان. -برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی متناسب با ضوابط و شاخصها و استانداردها.
-برنامه ریــزی و هماهنگــی جهت انجــام مطالعــات کاربردی در راســتای آسیب شناسی و بهبود مؤلفه های مرتبط با مدیریت منابع انسانی.
-بررسی و تجزیه وتحلیل قوانین و مقررات حاکم برجذب، نگهداری و ارتقاء منابع انسانی سازمان/ موسسه.
- تهیه و تدوین معیارها و شــاخصهای عمومــی و اختصاصی ارزیابی عملکرد کارکنان و نظارت بر نحوه اجرای آنها.
- -برنامه ریزی و اجرای آزمونهای استخدامی.
- -نظارت بر حســن اجرای قوانین و مقررات و دســتورالعملها و آیین نامه های مربوط در راستای سیاستهای ابلاغی.
- مشمولین قانون پزشکان و پیراپزشکان، پیام آوران بهداشت و ضریب کا بر اساس اجرای دســتورالعمل نظام آمــوزش کارکنان، تأمین و توزیع نیروی انســانی
- راهنمایی مراجعین (هیات علمی و غیر هیات علمی) در زمینه قوانین، مقررات و دستورالعملها برحسب وظایف اداره مربوطه. -ایجاد زمینه رشد معنوی منابع انسانی و بهسازی و ارتقاء سطح دانش و تخصص و مهارتهای آنان.
- -رعایت عدالت در جذب، تداوم خدمت و ارتقاء منابع انسانی. -تشخیص احراز شرایط بازنشستگی و حقوق وظیفه مستخدمین فوت شده.
- -اجرا، ارزشیابی و صدور گواهی دورههای کوتاه مدت آموزش شغلی.
- -تهیه و تدوین بانک اطلاعات نیروی انســانی اعم از رسمی، پیمانی، طرحی، قراردادی و ...
- -نیازسنجی منابع انسانی، پیگیری و اخذ مجوز استخدامی. -صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان اعم از اشتغال، ترمیم حقوق، برقراری حقوق و مزایا، مأموریت آموزشی ترفیع، انتصابات، اضافه کار و سایر موارد مربوطه با رعایت قوانین و مقررات جاری.
- -تهیه و تنظیم و اجرای خدمات آماری مربوط به منابع انسانی و موردنیاز موسسه و نظارت بر حسن اجرای آن.
- -انجام مطالعات الزم به منظور کمــک در ایجاد و برقراری روشهای مفید و مؤثر در امور اداری و تشکیل تیم ها و گروههای کاری مشترک در راستای منابع انسانی سازمان / موسسه.
- -انطباق خدمات و فعالیت شــغلی واداری با شــاخصهای اســتاندارد و الگوهای مناسب اداری. -پویا نمودن سیستم اطلاع رسانی صحیح و مناسب مرتبط با ارباب رجوع.
- -افزایش سطح مســئولیت پذیر بودن کارکنان در نظام اداری از طریق آموزشهای کاربردی. مشاغل عمومی مشــارکت در تدوین آیین نامه ها و دســتورالعملها و مقررات مربوطه در حوزه مشارکت فعال در کانونهای تصمیم گیری مرتبط با حوزه مدیریت منابع انسانی.