-

إِلٰهِی عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَانْکَشَفَ الْغِطاءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ، وَضاقَتِ الْأَرْضُ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ، وَأَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَ إِلَیْکَ الْمُشْتَکیٰ، وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَالرَّخاءِ.اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ، وَعَرَّفْتَنا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَرِیباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ.یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ، یَا عَلِیُّ یَا مُحَمَّدُ اکْفِیانِی فَإِنَّکُما کافِیانِ، وَانْصُرانِی فَإِنَّکُما ناصِرانِ.یَا مَوْلانا یَا صاحِبَ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِینَ.


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۲۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۲۲۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۶۸۰۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۰۵۶۰۶ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٦ - ۱۲۲۶ مورد

عزم معاونت بهداشت دانشگاه برای ارتقاء خدمات بهداشتی در استان

پنج شنبه ٢٢ دی ١٤٠١ ساعت ١١:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 69 نفر )


عزم معاونت بهداشت دانشگاه برای ارتقاء خدمات بهداشتی در استان

برای نخستین بار نشست شورای فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی متفاوت و با حضور معاونت بهداشت و تیم همراه در شهرستان جاجرم برگزار شد . تا  به شکل میدانی و از نزدیک عملکرد شهرستان ها در حوزه بهداشت بررسی و مشکلات و موانع احصاء شود .

به گزارش وبدا ، دکتر " محمد رضا اکبری " روز یکشنبه 18 دی ماه 1401 در این نشست بر تامین و تکمیل زیرساخت های حوزه بهداشت تاکید و اعلام کرد : تامین زیر ساخت ها از ضروریت تقویت نظام شبکه است و بدین منظور بنا داریم به طور ویژه جهت تامین پزشک و نگهبان برای مراکز بهداشت این شهرستان اقداماتی را انجام دهیم .

وی با بیان اینکه ارتقاء شاخص های بهداشتی از جمله اهداف و الویت های معاونت بهداشتی است و این مهم در برنامه عملیاتی تمام گروه ها لحاظ شده است ، ادامه داد : در راستای نیل به اهداف تعریف شده و بهبود ارائه خدمات به شهروندان پیگیر شبانه روزی شدن درمانگاه سنخواست نیز هستیم .

دکتر اکبری با بیان اینکه مشخص کردن چالش ها ، نقاط قوت و فرصت ها ، راهبرد معاونت بهداشتی برای توانمد سازی مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی است ، اضافه کرد : در این راستا اولین شورای فنی شهرستانی در جاجرم تشکیل شده است .

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد : اعتبار استقرار نگهبان و پزشک نیز برای این مرکز تامین شده است و به زودی بخش مهمی از نیازها در این خصوص مرتفع می شود .

"صادقی " رئیس شبکه بهداشت و درمان جاجرم نیز در این نشست گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده ارائه و برخی چالش ها و مشکلات را برشمرد .

وی کمبود پزشک و تجهیزات مورد نیاز را از جمله مشکلات این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان اعلام کرد .

بنابراین گزارش ، این نشست با حضور مدیران گروه های تخصصی معاونت بهداشتی با دستور کار بررسی مصوبات بازدید تیم پایش وزارت در پاییز ، 1401 برگزار و مشکلات و مسائل حوزه بهداشت این شهرستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت


منبع : شبکه بهداشت و درمان جاجرم چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
جشنواره کاریکاتور (۶۰۶۸ بازدید)
بزرگداشت روز ماما (۵۳۸۷ بازدید)
روز زمین پاک 93 (۴۴۶۷ بازدید)
زنگ سلامت 93 (۴۱۸۸ بازدید)
تبریک حلول ماه رجب (۳۹۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...