-

إِلٰهِی عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَانْکَشَفَ الْغِطاءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ، وَضاقَتِ الْأَرْضُ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ، وَأَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَ إِلَیْکَ الْمُشْتَکیٰ، وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَالرَّخاءِ.اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ، وَعَرَّفْتَنا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَرِیباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ.یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ، یَا عَلِیُّ یَا مُحَمَّدُ اکْفِیانِی فَإِنَّکُما کافِیانِ، وَانْصُرانِی فَإِنَّکُما ناصِرانِ.یَا مَوْلانا یَا صاحِبَ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِینَ.


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۴۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۸۷۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۹۸۸۴۳ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٦/٦ - ۷۱۷ مورد

اطلاعیه شماره 2 آزمون استخدامی پیمانی 1401 منتشر شد

دوشنبه ٥ دی ١٤٠١ ساعت ١٠:١٧ ق.ظ   ( بازدید : 1628 نفر )


قابل توجه معرفی شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی مهر ماه 1401 دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي
اطلاعیه شماره 2 آزمون استخدام پیمانی مورخ 1401/7/22  بررسی مدارک اولیه

قابل توجه معرفی شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی مهر ماه 1401  دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون استخدام پیمانی مورخ 1401/07/22 که دارای کارنامه واجد شرایط و معرفی جهت بررسی مدارک می باشند می رساند:

ذینفعان شخصاً نسبت به بارگذاری تصاویر کلیه مدارک خواسته شده ذیل با مراجعه به آدرس اینترنتیjazb.nkums.ac.ir:  از تاریخ 4/1401/10 لغایت 10/1401/10 اقدام نمایند. لازم به ذکر است این زمان قابل تمدید نمی باشد.

*تذکرات بسیار مهم*

-اخذ مدارک به میزان 3 برابر ظرفیت و در رشته های دارای مصاحبه 4 برابر ظرفیت، صورت می پذیرد. و کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به هیچ عنوان دلیلی بر قبولی افراد نمی باشد و بررسی مدارک صرفاً  بر اساس خود اظهاری داوطلب در زمان ثبت نام ، به صورت مشروط بوده لذا پس از بررسی و تایید مستندات ارایه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی متعاقباً توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

-باستناد بند 6 تذکرات و توصیه های کلی آگهی آزمون مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضا نامه ثبت نام به سازمان سنجش اعلام می نماید با مستنداتی که در اعلام نتایج اولیه و بررسی مدارک ارائه خواهد شد برعهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم ، سن ایثارگری، امتیاز ویژه کرونا ، معلولیت و سابقه اشتغال غیر رسمی در دستگاه های اجرایی (برای محاسبه حداکثر سن) و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضا نامه ثبت نامی ، مغایر با شرایط مندرج در آگهی مربوطه باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون استخدامی (اعلام نتیجه اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی و یا صدور حکم استخدامی) امتیاز یا اولویت مربوطه از داوطلب سلب و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

-لیست نهایی جهت دعوت به جلسه مصاحبه در رشته های شغلی دارای مصاحبه (فوریت های پزشکی) متعاقباً  از طریق همین سایت اعلام خواهد گردید. بدین منظور لازم است کلیه داوطلبان به صورت روزانه جهت آگاهی از آخرین اطلاعات آزمون به سایت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

- باستناد بند 10 تذکرات و توصیه های کلی آگهی آزمون، داوطلبانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاه برای بررسی مدارک، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم اقدام ننمایند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت. بدیهی است دانشگاه در اینگونه موارد با هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد نمود.

مدرک موردنياز :

تصویر رنگی  تمامی صفحات  شناسنامه

تصویر رنگی صفحه اول شناسنامه همسر

تصویر رنگی صفحه اول شناسنامه فرزندان

تصویر رنگی هر دو سمت کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

نکته: داوطلبان رشته های شغلی که در شرایط احراز تحصیلی شغل آنها مدرک تحصیلی فوق لیسانس مشروط به داشتن مدرک تحصیلی لیسانس ذکر شده است لازم است علاوه بر مدرک مقطع فوق لیسانس، مدرک مقطع لیسانس خود را حسب مورد برابر مفاد آگهی نیز بارگزاری نمایند

تصویر رنگی وضعیت طرح  نیروی انسانی  جهت رشته های مشمول طرح ( پایان طرح ، معافیت ، گواهی اشتغال به طرح و یا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی)

تصویر رنگی کلیه مدارک و تاییدیه های مربوط به سهمیه های انتخابی طبق مفاد آگهی (ایثارگری ، معلولیت، بومی و ...)

عکس رنگی داوطلب بصورت واضح و شفاف

تصویر رنگی کارنامه صادره از سایت سازمان سنجش آموزش کشور

تصویر رنگی کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)

تصویر رنگی گواهینامه ب(2) یا پایه دوم (مختص شغل فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی)

نکته: داوطلبان دارای گواهینامه ب1 در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه ب2 یا پایه دوم را تا پایان یکسال پس از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده استخدام فرد کان لم یکن خواهد شد.(لازم به ذکر است افراد زیر 24 سال چنانچه فاقد گواهینامه مربوطه باشند، در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر اخذ گواهینامه ب2 تا پایان 24 سالگی ارائه نمایند و در صورت عدم ارائه گواهینامه در زمان مقرر قبولی آنها کان لم یکن خواهد شد)

  • مدارک مورد نیاز جهت داوطلبانی که امتیاز مربوط به کرونا را در فرم خود اظهاری درج نموده اند و دارای کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک می باشند(1398/12/1 لغایت 1401/6/15):

1-فرم مربوط به داوطلبین شاغل در واحد های تابعه دانشگاه توسط مسئولین واحد محل خدمت و همچنین معاونت مربوطه و یا حوزه تخصصی تکمیل و به کمیته مربوطه ارسال می گردد.

2-داوطلبان شاغل در سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت که در یکی از شغل محل های این دانشگاه با امتیاز کرونا پذیرفته شده اند می بایست فرم تکمیل شده ی مربوطه را صرفاً از سوی موسسه محل اشتغال و از طریق اتوماسیون اداری آن موسسه طی نامه اداری با با امضاء کامل هر 5 عضو کمیته اعطای امتیازات کرونا ارسال نمایند.

  • مدارک مورد نیاز جهت افزایش سنی داوطلبانی که سن آنها بالاتر از حداکثر سن مندرج در آگهی می باشد:

1-تصویر رنگی گواهی اشتغال ممهور به مهر و امضاء محل خدمت و سوابق پرداخت حق بیمه (ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی) به جهت افزودن به شرط سقف سنی.

2-تصویر رنگی اولین و آخرین قرارداد مربوط به کارکنان قراردادی و فرم خلاصه سوابق( 502)

 

  • مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت داوطلبانی که از امتیاز بومی 10 سال سکونت استفاده نموده اند:
    • نکته: در صورتی که محل تولد و محل پذیرش داوطلب(شهرستان) یکسان می باشد نیازی به بارگذاری فرم مربوطه نمی باشد.

1-تصویر رنگی تکمیل شده فرم استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست مندرج در صفحه 59 آگهی)

 

معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه

مدیریت منابع انسانی

 

 


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
جشنواره کاریکاتور (۶۰۳۵ بازدید)
بزرگداشت روز ماما (۵۳۸۶ بازدید)
روز زمین پاک 93 (۴۴۴۵ بازدید)
زنگ سلامت 93 (۴۱۸۱ بازدید)
تبریک حلول ماه رجب (۳۹۲۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...