-

إِلٰهِی عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَانْکَشَفَ الْغِطاءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ، وَضاقَتِ الْأَرْضُ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ، وَأَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَ إِلَیْکَ الْمُشْتَکیٰ، وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَالرَّخاءِ.اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ، وَعَرَّفْتَنا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَرِیباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ.یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ، یَا عَلِیُّ یَا مُحَمَّدُ اکْفِیانِی فَإِنَّکُما کافِیانِ، وَانْصُرانِی فَإِنَّکُما ناصِرانِ.یَا مَوْلانا یَا صاحِبَ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِینَ.


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۵۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۲۲۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۷۰۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۰۵۸۳۶ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٦ - ۱۴۵۶ مورد

پیام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم به مناسبت روز بهورز

پنج شنبه ١٧ شهریور ١٤٠١ ساعت ٨:٢٣ ق.ظ   ( بازدید : 119 نفر )


پیام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم به مناسبت روز بهورز

آقای صادقی ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم، طی پیامی، 12 شهریورماه روز بهورز، را به تمامی بهورزان زحمتکش عرصه بهداشت و درمان، تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
گرامی باد دوازدهم شهریورماه: روز بهورز، نام آورترین محافظ گمنام سلامت،  
محافظان سلامت که از دل مردم برآمده اند، کوچه پس کوچه های روستا و همه اهالی را به نام می دانند، و سنگرهای دفاع از سلامت را نه در خانه بهداشت، که در کنج اتاقها و کومه های مردمشان می بندند. بهورزان ، خدمات سلامت را به تک تک مردم می رسانند و تا اطمینان از دریافت خدمات تعریف شده، دست از پیگیری نمی کشند.  
کاهش مرگ و میر مادران و کودکان، ارتقای سواد سلامت مردم تنها نمونه هایی از دستاوردهای ارزشمند خدمات بهورزان است، که نامشان با عدالت، کارآمدی، سادگی، و در عین حال، ثبات و پیوستگی در خدمت گره خورده است.   
بهورزان عزیز و زحمتکش شهرستان جاجرم! به نمایندگی از جامعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و در کمال فروتنی از شما به خاطر نقش بزرگی که در کاهش بیماریها و مراقبت موثر از مردم دارید سپاسگزارم و امیدوارم سلامتی و شادکامی جاودان کمترین پاداشی باشد که خدای مهربان در برابر خدمت مستمر شما به خلق او نصیبتان می فرماید. 
مرتضی صادقی 
ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان جاجرم چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
جشنواره کاریکاتور (۶۰۶۸ بازدید)
بزرگداشت روز ماما (۵۳۸۷ بازدید)
روز زمین پاک 93 (۴۴۶۷ بازدید)
زنگ سلامت 93 (۴۱۸۹ بازدید)
تبریک حلول ماه رجب (۳۹۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...