-

إِلٰهِی عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَانْکَشَفَ الْغِطاءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ، وَضاقَتِ الْأَرْضُ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ، وَأَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَ إِلَیْکَ الْمُشْتَکیٰ، وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَالرَّخاءِ.اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ، وَعَرَّفْتَنا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَرِیباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ.یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ، یَا عَلِیُّ یَا مُحَمَّدُ اکْفِیانِی فَإِنَّکُما کافِیانِ، وَانْصُرانِی فَإِنَّکُما ناصِرانِ.یَا مَوْلانا یَا صاحِبَ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِینَ.


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵۹۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۳۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۹۳۶۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۱۱۶۸۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٢١ - ۲۵۹۲ مورد

گام های ارزشمند دانشگاه در ارائه خدمات رفاهی و تامین خوابگاه های دانشجویی

دوشنبه ٢ مهر ١٣٩٧ ساعت ٩:٥٤ ق.ظ   ( بازدید : 1166 نفر )


مدیر دانشجویی دانشگاه از تامین نیاز خوابگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش وب دا دکتر"قربانیان "اظهار داشت:دانشگاه علوم پزشکی در زمینه ارائه خدمات رفاهی دانشجویان و تامین خوابگاه اقدامات اساسی انجام داده است.
وی تصریح کرد :پیش از این نیز دانشگاه ما جزء دانشگاه های پیشرو در پوشش صددرصدی دانشجویان در خوابگاه ها بود و هم اکنون نیز در راستای این اقدام اهتمام داریم.
به گفته وی امسال به تمامی دانشجویان خانم ،خوابگاه تعلق گرفت و دانشجویان آقا نیز از خوابگاه های خودگردان تحت نظارت دانشگاه استفاده می کنند .
وی افزود: هم اکنون دانشگاه در بجنورد دارای دو خوابگاه ملکی ویژه بانوان و آقایان ، در شیروان نیز دارای دو خوابگاه ملکی و  در آشخانه دارای یک خوابگاه استیجاری است.
وی با بیان این مطلب که سال گذشته 800 دانشجو از خدمات خوابگاهی بهره مند شدند ،اظهار داشت:امسال نیز ظرفیت خوابگاه ها همان 800 نفر است و 70 نفر از آقایان نیز در خوابگاه های خود گردان اسکان خواهند داشت .
وی ضمن تاکید این مطلب که خوابگاه های دانشجویی محیطی امن تر نسبت به خانه های اجاره ای و خوابگاه های خصوصی است افزود: در خوابگاه ها تامین امنیت دانشجویان یک ضرورت است و خانواده ها می توانند از این امر اطمینان حاصل کنند و دانشجویان می توانند بدون دغدغه به تحصیل خود بپردازند.
به گفته وی در کمیسیون دانشجویی استانداری مصوب شد نظارت مستقیم بر فعالیت خوابگاه های خودگران صورت گیرد و این مسئولیت بر عهده دانشگاه دولتی قرار گرفت .


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
جشنواره کاریکاتور (۶۰۸۵ بازدید)
بزرگداشت روز ماما (۵۴۱۰ بازدید)
روز زمین پاک 93 (۴۴۸۳ بازدید)
زنگ سلامت 93 (۴۲۲۲ بازدید)
تبریک حلول ماه رجب (۳۹۵۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...