-

إِلٰهِی عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَانْکَشَفَ الْغِطاءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ، وَضاقَتِ الْأَرْضُ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ، وَأَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَ إِلَیْکَ الْمُشْتَکیٰ، وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَالرَّخاءِ.اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ، وَعَرَّفْتَنا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَرِیباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ.یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ، یَا عَلِیُّ یَا مُحَمَّدُ اکْفِیانِی فَإِنَّکُما کافِیانِ، وَانْصُرانِی فَإِنَّکُما ناصِرانِ.یَا مَوْلانا یَا صاحِبَ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِینَ.


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۴۱۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۳۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۹۱۸۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۱۱۵۰۶ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٢١ - ۲۴۱۴ مورد

صرفه جویی اقتصادی چشم گیر با راه اندازی آزمایشگاه هیدرولیک در دانشکده بهداشت

چهارشنبه ٣ آذر ١٣٩٥ ساعت ١٢:١٦ ب.ظ   ( بازدید : 815 نفر )


راه اندازی آزمایشگاه هیدرولیک در دانشکده بهداشت صرفه جویی اقتصادی چشم گیری به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری وبدا،مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای دانشکده بهداشت دانشگاه گفت : با توجه به آن که دانشجویان بهداشت محیط و حرفه ای یک واحد درسی به نام آزمایشگاه هیدرولیک دارند، راه اندازی این آزمایشگاه برای دانشکده یک ضرورت محسوب می شد.

مهندس«حکم آبادی» افزود : سال های گذشته برای این واحد درسی دانشجویان، با دانشگاه آزاد و دانشگاه دولتی بجنورد قرار داد داشتیم و دانشجویان از آزمایشگاه های این دانشگاه ها استفاده می کردند و هزینه ای بابت آن پرداخت می کردیم.

وی تصریح کرد : با توجه به آن که از نظر هزینه ای آموزش این واحد درسی  برای 2 گروه حدود 5 میلیون تومان رقم می خورد، راه اندازی این آزمایشگاه از نظر اقتصادی برای دانشکده بسیار مقرون به صرفه است .

وی ادامه داد : علاوه بر هزینه اقتصادی بالا، نظارت ما روی کلاس ها و اساتید بسیار کم بود و در مورد تعیین زمان کلاس ها نیز ما نمی توانستیم شرایط زمانی مناسب را در نظر بگیریم و باید با شرایط دانشگاه ها خود را وفق می دادیم.

وی معضل سرویس رفت و آمد دانشجویان را از دیگر مشکلات نبود آزمایشگاه در خود دانشکده ذکر نمود و خاطر نشان کرد : با همفکری رئیس دانشکده ،معاون آموزشی و مدیر گروه به راه اندازی آزمایشگاه در راستای استقامت مقاومتی اقدام کردیم.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
جشنواره کاریکاتور (۶۰۸۵ بازدید)
بزرگداشت روز ماما (۵۴۱۰ بازدید)
روز زمین پاک 93 (۴۴۸۲ بازدید)
زنگ سلامت 93 (۴۲۲۲ بازدید)
تبریک حلول ماه رجب (۳۹۵۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...