-

إِلٰهِی عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَانْکَشَفَ الْغِطاءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ، وَضاقَتِ الْأَرْضُ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ، وَأَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَ إِلَیْکَ الْمُشْتَکیٰ، وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَالرَّخاءِ.اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ، وَعَرَّفْتَنا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَرِیباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ.یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ، یَا عَلِیُّ یَا مُحَمَّدُ اکْفِیانِی فَإِنَّکُما کافِیانِ، وَانْصُرانِی فَإِنَّکُما ناصِرانِ.یَا مَوْلانا یَا صاحِبَ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِینَ.


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۷۳ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۴۴۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۹۸۱۳۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٦/٦ - ۷۱۷ مورد

افتتاح همزمان 11 کانون سلامت محله در شهرستان جاجرم

یكشنبه ١١ آذر ١٣٩٧ ساعت ١٤:٠ ب.ظ   ( بازدید : 542 نفر )


آیین افتتاح همزمان 11 کانون سلامت محله در شهرها و روستاهای شهرستان جاجرم با حضور معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و هیات همراه و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان برگزار شد.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی صبح امروز 11 آذر ماه در این مراسم گفت: برای رسیدن به سطح پوشش 100 درصدی سطح سلامت ، بایستی تمامی نهادها و سازمانها و همچنین افراد جامعه مشارکت داشته باشند .

دکتر محسن شهریاری با اشاره به اینکه آگاه سازی ، آموزش و مشارکت همه جانبه مردم در ارتقا سلامت همه جانبه از نکات مهمی است که بایستی در دستور کار قرار گیرد خاطرنشان کرد: راه اندازی کانون های سلامت محله یکی از اقداماتی است که می تواند به جامعه محور شدن سلامت کمک کند .

وی افزود: نظام سلامت کشور به تنهایی پاسخگوی 25 درصد نیازها است و بقیه باید با مشارکت اجتماعی ساماندهی شود، در صورتی که بتوان این 75 درصد را تحت حمایت سایر بخش ها قرار داد بخش مهمی از مشکلات حوزه سلامت حل می شود.

شهریاری با تاکید بر اینکه بی توجهی به سلامت در جامعه همه ابعاد زندگی را مختل می کند، افزود: در اکثر کشورهای دنیا شهرنشینی رویکرد جدید و غالب شده است و سلامت اجتماعی و رفتارهای بهنجار در جامعه از ضروریات محسوب می شود که اگر دقتی در این خصوص صورت نگیرد، سلامت فردی و اقدامات خانوادگی اثربخش نخواهد بود.

در ادامه سرکار خانم ملائکه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم افزود: با مشارکت مردم می‌توان نظام سلامت بهتری را برای جامعه به ارمغان آورد و برای ارتقای وضعیت سلامت عوامل اجتماعی موثر بر سلامت باید از ظرفیت‌های سازمان‌های مختلف و جامعه بهره‌گیری کرد.

وی باتاکید بر اجتماعی شدن سلامت، مشارکت مردم و افزایش سواد سلامت برای ارتقای سطح سلامت را امری لازم برشمرد و گفت: در سیاست‌های کلی نظام سلامت نیز بر رویکرد اجتماعی سلامت و مشارکت ساختارمند توجه شده است.

گفتنی است این 11 کانون در شهرهای سنخواست و شوقان و روستاهای حصار عیسی، کلاته شوقان، عمارت، جوشقان، خراشا، امیرآباد، صادق آباد و قره جه رباط شهرستان جاجرم بصورت همزمان افتتاح شدند

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان جاجرم چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
جشنواره کاریکاتور (۶۰۳۴ بازدید)
بزرگداشت روز ماما (۵۳۸۶ بازدید)
روز زمین پاک 93 (۴۴۴۱ بازدید)
زنگ سلامت 93 (۴۱۸۰ بازدید)
تبریک حلول ماه رجب (۳۹۲۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...