-

إِلٰهِی عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَانْکَشَفَ الْغِطاءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ، وَضاقَتِ الْأَرْضُ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ، وَأَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَ إِلَیْکَ الْمُشْتَکیٰ، وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَالرَّخاءِ.اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ، وَعَرَّفْتَنا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَرِیباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ.یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ، یَا عَلِیُّ یَا مُحَمَّدُ اکْفِیانِی فَإِنَّکُما کافِیانِ، وَانْصُرانِی فَإِنَّکُما ناصِرانِ.یَا مَوْلانا یَا صاحِبَ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِینَ.


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۶۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۹۱۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۳۸۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۰۰۴۸۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٩ - ۹۱۷ مورد

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته زن و روز مادر در جاجرم

پنج شنبه ١٧ اسفند ١٣٩٦ ساعت ١١:١٠ ق.ظ   ( بازدید : 661 نفر )


همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر مراسم گرامیداشتی به همین مناسبت در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم مراسم گرامیداشت هفته زن و روز مادر همزمان با هفته زن در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم برگزار گردید.

در این مراسم سرکار خانم ملائکه سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک هفته زن با اشاره به اینکه سوره ای در قرآن به نام زن آورده شده است مقام زن را والا توصیف کرده و توصیه به بانوان عرضه داشتند سبک زندگی زنان امروز باید از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) که سرشار از تقوا شوق و بدور از تجملات مادی بوده است الگو گرفته شود.

ملائکه افزود باید تلاش کنیم با تکیه به تعالیم معصومین افرادی مفید برای خانواده و جامعه خود بوده تا بتوانیم با الگو برداری از حضرت فاطمه سلام الله علیها فرزندانی صالح در جامعه پرورش داده که موجب رشد و شکوفایی جامعه باشد.

جناب آقای حسینی حراست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز با اشاره به سوره کوثر و ارائه توضیحاتی در شان نزول این سوره و مقام والای زن مسئولیت بانوان را مسئولیتی با ارزش و والا در جهت تربیت فرزندانی صالح برای رشد و تعالی جامعه اسلامی و بشری دانستند.

در پایان ضمن اجرای مداحی توسط جناب آقای مرتضی زاده و پذیرایی از افراد حاضر در مراسم، هدایایی به رسم یادبود و گرامیداشت این روز به بانوان حاضر در جلسه اهداء گردید.

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان جاجرم چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
جشنواره کاریکاتور (۶۰۳۹ بازدید)
بزرگداشت روز ماما (۵۳۸۶ بازدید)
روز زمین پاک 93 (۴۴۵۹ بازدید)
زنگ سلامت 93 (۴۱۸۱ بازدید)
تبریک حلول ماه رجب (۳۹۲۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...